Франшиза квест-кімнат “Під замком”

Ми раді, що ви зацікавилися нашою франшизою по відкриттю квест-кімнати. Нижче ми постараємося відповісти на основні питання, чому саме зараз найкращий час зайнятися таким бізнесом і чому вигідно працювати саме з нами.

Що таке квест-кімнати?

Вперше цей новий вид розваг з’явився в Азії в 2008 році, в Європу прийшов в 2011 році, в Будапешт. Зараз в Будапешті більше 50 квест-компаній. В Україні цей новий вид розваги прийшов на початку 2014 року і зараз переживає справжній бум. Причиною тому: величезний інтерес до нового виду розваги, невеликі інвестиції і швидка окупність.

Суть розваги: команду з 2-5 чоловік закривають в кімнаті, наповненій загадками. Команда повинна вирішити всі загадки і вибратися з кімнати за 60 хвилин.

Про нашу команду

Ми займаємося квестами з 2007 року. Все починалося з пішохідних квестів, пізніше трансформувалося в автомобільні квести і зараз ми активно займаємося квест-кімнатами.

Унікальна перевага нашої команди в тому, що у нас є люди, які відповідають за всі етапи виробництва квесту, починаючи від пошуку приміщення і закінчуючи розробкою сценарію і закупівлею матеріалів. Тобто ми можемо забезпечити повний цикл запуску квесту в реальності, таким чином забезпечивши максимальну інтеграцію всіх процесів.

Витрати на запуск кімнати

Велику частину витрат становить ремонт приміщення та закупівля та виготовлення тематичного реквізиту, від цього і будуть залежати витрати на запуск. В середньому витрати на запуск середньої кімнати 10 000-15 000 $.

Для тих, хто хоче відкрити свою квест-кімнату у нас є приваблива пропозиція. Для детальної інформації пишіть – info@podzamkom.ua

Щомісячні витрати і доходи

Щомісячні витрати мінімальні і велику їх частину становить вартість оренди, зарплата операторам (1-2 людини на 1 кімнату) і комунальні платежі. Кількість витратних матеріалів – мінімально. При роботі по франшизі всю рекламу проекту ми беремо на себе.

Що стосується доходів, то середня вартість гри 500-600 гривень, мінімальна відвідуваність при грамотній рекламній кампанії – близько 100 команд в місяць, а це 50 000 – 60 000 тис. Грн, з однієї кімнати мінімум.

Термін окупності

Як правило квест-кімнати окупаються за 6-12 місяців, після запуску, при середній відвідуваності 80-100 команд в місяць. Термін окупності також багато в чому залежить від вартості оренди приміщення.

Що ви отримуєте, купуючи нашу франшизу?

  1. Консультацію та супровід на всіх етапах запуску проекту: юридичні консультації, пошук приміщення, планування, ремонт, допомога у створенні сценарію. </ Li>
  2. Всі наші рекламні можливості працюють на вас. А це: контекстна реклама, просування статтями, рекламні ролики в інтернеті і на ТБ, просування в соціальних мережах, в мережі готелів і багато іншого. </ Li>
  3. Місце на нашому сайті, нарівні з іншими квест-кімнатами, а з огляду на, що майже всі наші відвідувачі після гри запитують, а чи є у вас ще кімнати – то ви відразу, зі старту отримуєте великий трафік задоволених клієнтів. </ Li >
  4. Сайт та система бронювання. Вам не потрібно витрачати час і гроші, на розробку дизайну, сайту, системи бронювання і підтримки клієнтів, все це ви отримуєте разом з франшизою. </ Li>
  5. Контакти фахівців з ремонту, написання сценаріїв і реквізиту для квесту.
  6. Допомога в навчанні операторів та організації з роботи.
  7. Фірмовий стиль і макети всієї поліграфічної продукції, від флаєрів до подарункових сертифікатів.
  8. Консультаційний супровід з розвитку бізнесу після запуску.
  9. Відомий бренд. Вже зараз на ринку квест-кімнат в Україні та Європі працюють десятки компаній і кожному новому бренду все складніше виходити на ринок.

Фактично, вам не доведеться проходити весь той шлях по запуску бізнесу, що пройшли ми. Ви зможете скористатися нашим накопиченим і що не маловажно практичним досвідом, що значно скоротить час і витрати на запуск проекту.

Скільки коштує франшиза?

Вартість складається з двох цифр:

1) Одноразовий стартовий (паушальний) внесок, який залежить від розміру міста і становить від 25 000 до 55 000 грн.

2) Відрахування від 10 до 15% з проданих квитків на квест.

Сума залежить від розміру вашого міста, кількості відкритих квест-кімнат у вас в місті і від результатів переговорів. Так-так, з нами завжди можна домовитися і знайти спільну мову.

Крім франшизи, ми також окремо надаємо послуги з написання сценаріїв для квест-кімнат.

Презентація франшизи Під замком

Menu
Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber